Times Λονδίνου: Διαψεύδουν Μητσοτάκη – Η δικαστική απόφαση που επικαλέστηκε ο πρωθυπουργός δεν έχει αναφορά στον Βαξεβάνη


Εκτεταμένο ρεπορτάζ των Times για την υπόθεση των υποκλοπών κάνει ειδική αναφορά στη λίστα με τους 33 παρακολουθούμενους που δημοσίευσε το Documento και διαψεύδει κατηγορηματικά τη συκοφαντία του Κυριάκου Μητσοτάκη πως υπάρχει απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου από το 2016, η οποία εμπλέκει τον εκδότη και δημοσιογράφο του Documento Κώστα Βαξεβάνη «στη ροή 10 εκατομμυρίων δολαρίων από Ρώσο ολιγάρχη προς ελληνικό κέντρο».

Μεγάλη σημασία έχει επίσης το γεγονός πως στο συγκεκριμένο δημοσίευμα αναφέρεται πως η βρετανική εφημερίδα έχει λάβει γνώση της δικαστικής απόφασης και επιβεβαιώνει πως δεν υπάρχει απόφαση για τον Κώστα Βαξεβάνη, γράφοντας πως «Οι Times έχουν αποκτήσει ένα αντίγραφο της δικαστικής απόφασης, η οποία δεν κάνει καμία ρητή αναφορά στον Βαξεβάνη».


 «Οι Times έχουν αποκτήσει ένα αντίγραφο της δικαστικής απόφασης, η οποία δεν κάνει καμία ρητή αναφορά στον Βαξεβάνη».
 

Το συγκεκριμένο δημοσίευμα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας (Sunday Times) είχε φιλοξενήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος παραχωρώντας συνέντευξη είχε επιτεθεί στον Κώστα Βαξεβάνη με ακριβώς τις ίδιες συκοφαντίες εναντίον του, κάνοντας λόγο για σύνδεση του τελευταίου με Ρώσο ολιγάρχη.


Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.