Για σοβαρή αλλεργική αντίδραση σε εθελοντή του εμβολίου της Pfizer γράφουν οι New York Times


Οι New York Times δημοσιεύουν ρεπορτάζ για περιστατικό με εμβολιασμό υγειονομικού υπαλλήλου στην Αλάσκα, ο οποίος παρουσίασε αλλεργική αντίδραση στο εμβόλιο της Pfizer για τον κορονοϊό.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο υγειονομικός υπάλληλος νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση σε νοσοκομείο. Σύμφωνα με όσα γράφουν οι New York Times δεν έχει γίνει γνωστό αν ο άνθρωπος που εμβολιάστηκε είχε ιστορικό αλλεργιών.

Η Pfizer δεν έχει ακόμη δώσει κάποια πληροφορία για το γεγονός.


Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Από το Blogger.